Το Restart είναι ένα παιχνίδι τακτικής και κατασκευής της μηχανής στρατηγικής σου. Στο παιχνίδι ταξιδεύετε πίσω στο χρόνο για να σώσετε την ανθρωπότητα από το επερχόμενο δυστοπικό μέλλον της. Σε κάθε γύρο, θα προσπαθείτε να αλλάξετε την πορεία των γεγονότων σε ένα δυναμικά δομημένο ταμπλό χρησιμοποιώντας τον ενήλικο ή τον μικρό εαυτό σας. Προσπαθείτε να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε, ωστόσο, πρέπει να ανακάμψετε από τις παρενέργειες του ταξιδιού στο χρόνο και να ανακτήσετε τις ψυχικές σας δυνάμεις. Για να κερδίσετε το παιχνίδι, θα κάνετε ενέργειες για να αποτρέψετε την επικείμενη καταστροφή του μέλλοντός σας και θα επανακτήσετε πόρους ή πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να το σώσετε. Αλλά τι σημαίνει πραγματικά «σώζω το μέλλον»;
Σε όλους τους παίκτες δίνεται ένα ταμπλό που αντιπροσωπεύει το μυαλό τους και κάρτες στα χέρια τους που αντιπροσωπεύουν μοναδικά γεγονότα σε τέσσερις τομείς: τροφή, ενέργεια, τεχνολογία και κοινωνία. Ξεκινούν με περιορισμένους πόρους από πλακίδια χρόνου και χάπια αδρεναλίνης. Τα πλακίδια χρόνου αντιπροσωπεύουν τον χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους για να αλλάξουν την πορεία των γεγονότων καθώς ταξιδεύουν στο χρόνο. Τα χάπια αδρεναλίνης μπορούν να δώσουν στο μυαλό τους μια προσωρινή ώθηση ή να τους αγοράσουν gadgets που τους παρέχουν επιπλέον ικανότητες. Η περιπέτειά τους διαρκεί για τρεις εποχές, περνώντας πάνω από ένα χωροχρονικό ταμπλό (μηχανισμός κατασκευής ταμπλό) όπου μετακινούν τις ενήλικες και παιδικές φιγούρες τους για να επιτύχουν μοτίβα γεγονότων, ώστε να κερδίσουν πίσω τα κομμάτια του μυαλού τους που χάθηκαν από τις παρενέργειες του ταξιδιού στο χρόνο.
Κάθε γύρος έχει τέσσερις φάσεις:
1) Φάση μελέτης: Οι παίκτες μπορούν να τοποθετήσουν κάρτες συμβάντων από το χέρι τους στον πίνακα νου τους, επιτρέποντάς τους να ενεργοποιήσουν πρόσθετες ενέργειες.
2) Φάση αντίληψης: Οι παίκτες παίζουν κάρτες συμβάντων στον πίνακα χωροχρόνου για να επιτύχουν μοτίβα και να αποκτήσουν οφέλη.
3) Φάση νοημοσύνης: Οι παίκτες αναλαμβάνουν ενέργειες για να ολοκληρώσουν μια συγκεκριμένη παράλληλη αποστολή που σχετίζεται με το δυστοπικό τους μέλλον.
4) Φάση μνήμης: Οι παίκτες αποκτούν πόρους και ολοκληρώνουν τη σειρά τους.
Οι παίκτες κερδίζουν πόντους ευημερίας ολοκληρώνοντας μοτίβα αλυσίδας και στόχους παράλληλων αποστολών. Οι κάρτες συμβάντων στους αντίστοιχους πίνακες μυαλού και τα χάπια αδρεναλίνης στις προμήθειές τους χορηγούν επίσης πρόσθετους πόντους ευημερίας. Στο τέλος της τρίτης εποχής, ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους θα ανακηρυχθεί νικητής και σωτήρας του μέλλοντος.
Αλλά επειδή οι ενέργειές σας αλλάζουν τη συνέχεια του χωροχρόνου, το μέλλον που θυμάστε δεν υπάρχει πλέον. Μπορεί να έχετε προκαλέσει μια αποκάλυψη ζόμπι, έναν πανδημικό ιό, την άνοδο των ωκεανών ή ακόμα και κάτι χειρότερο… Πάρτε λοιπόν τον εξοπλισμό σας για το ταξίδι στο χρόνο, δέστε τη ζώνη σας και κάντε Restart! Αυτή τη φορά έχετε μια επιπλέον επιλογή: μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο παιχνίδι ή να συνεχίσετε το προηγούμενο στο νέο δυστοπικό μέλλον που δημιουργήσατε. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας σειρά χρονοταξιδιών.
